02 de juliol 2007

in memoriam


2 comentaris:

Anònim ha dit...

hummm, l'avi Pere, el del R 8
waaaaa, tot un sex symbol en la seva joventud, jajajaja
sempre el tindrem en la memoria, com el que ens tocaba les mans per treurens un refredat o simplement per animar-nos, sempre, sempre, sempre tenia un somriure per donar i era la persona més servicial que mai s'hagués vist, d'un morenillu desconeut, signe del treball al camp que sempre que podia exercia, encara que n ofos el seu terrenillo, i un crac de la montanya i de les plantetes, tot i tenir una enfermetat tant degredant, aquesta mai li va poder borrar el seu somriure amb el que ara descansa com un nen adormit. T'estimo abu, i espero que quan s'acabi el meu alé pugui isfrutar al teu costat de l'eternitat.

Albert, teniem i sempre tindrem un avi que era una passada!

un petonet cosí, una foto realment tendra

Anònim ha dit...

M'encanta veure l'actitud de la gent en les fotos com la del teu avi. Segur que era una persona, com a mínim, molt interessant.

Espere que no et parega que em clave on no em criden pero et deixe l'adreça d'un programa per a fer arbres genealògics. No és meu ni en tinc comissió, però pot ser et ve de gust començar a fer el teu.

Salutacions!