13 de juny 2006

an old man's soul


Berlin - Greifswalder Str.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Segueixo dient que m'encanten les teves fotografies, però aquesta última és de les que m'agraden més. A l'universitat estic fent fotografia i m'estic plantejant seriosament agafar aquesta especialització, tu has estudiat fotografia o ho tens com a afició i ets autodidacte??

De totes maneres, són genials. Ja t'aniré visitant com sempre, ejjeje!!!

Apa un petó i fins aviat!!!

litos ha dit...

Doncs no, no he estudiat fotografia; he fet moltes fotos i he intentat amarar-me de les d'altra gent per aprendre'n per via porosa. El cert és que tinc ganes de fer algun curs, sobretot de revelat, però també penso que en tots els àmbits creatius, un excès de formació teòrica pot anestesiar la creativitat i l'espontaneïtat.... Bé, sí, és cert, és una mera excusa per justificar la vagància. En fi, m'alegro molt que t'agradin... Mos veiem.